kratka podłogowa FLOOR 9x20 cm - szlifowana
Opis
Kratka wentylacyjna podłogowa FLOOR przeznaczona jest do wywiewu powietrza w instalacjach wentylacyjnych. Może być montowana bezpośrednio w podłodze jako zakończenie kanałowego przewodu wentylacyjnego. Doskonałe dopasowanie kratki gwarantuje wytrzymałość w przypadku nadepnięcia. Kratka maskująca gwarantuje doskonały wygląd każdego punktu nawiewnego. Wylot podłogowy może być otwierany każdorazowo w celu wyczyszczenia. Panel górny wykonany jest ze stali nierdzewnej szlifowanej o grubości 1,5 mm o zwiększonej odporności na korozję, ścieranie i duże obciążenia. Kieszeń kratki wykonana jest z blachy czarnej o grubości 1 mm malowanej proszkowo na kolor czarny. Konstrukcja wzmacniana, odporna na nacisk, idealna do montażu w podłodze.
Do kratki podłogowej FLOOR należy zakupić dedykowane przyłącze wykonane z blachy ocynkowanej o grubości 0,5 mm.
UWAGA!!!
Czas oczekiwania na realizację zamówienia min 14 dni roboczych.
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów podanych poniżej. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 120 PLN, w przypadku paczek do 30kg oraz 600PLN w przypadku palet i paczek niestandardowych.
Gwarancją nie są objęte:
• formatki wermikulitowe i ceramiczne;
• szyba i elementy szklane;
• deflektor, ruszt i uszczelnienia wkładu/pieca po upływie 1 roku od momentu zakupu wkładu.
• ceramika żaroodporna (odporna na działanie temperatury do 660°C);
• wszystkie usterki wynikające z tytułu nie przestrzegania postanowień instrukcji obsługi, a w szczególności dotyczące stosowanego paliwa i podpałek (nie wolno palić węglem);
Podczas wszelkich czynności związanych z obsługą i eksploatacją wkładu/pieca należy pamiętać, iż elementy wkładu/pieca mogą mieć wysoką temperaturę w związku z czym do obsługi należy stosować rękawice ochronne.